Home Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw (digitale) abonnement? Kijk hieronder of het onderwerp tussen de veelgestelde vragen staat. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Abonnementen

Abonnement op Filosofie Magazine afsluiten

Op de volgende pagina kunt u een abonnement op Filosofie Magazine afsluiten:
https://filosofie.nl/shop/lid-worden 

Abonnement op Wijsgerig Perspectief afsluiten

Op de volgende pagina kunt u een abonnement op Wijsgerig Perspectief afsluiten
https://www.filosofie.nl/shop/wijsgerig-perspectief/

Verschijningsdata Filosofie Magazine

De verschijningsdata van de edities vindt u hier: www.filosofie.nl/verschijningsdata 

Online abonnement op Filosofie.nl

Op onze website vindt u een overzicht van onze abonnementen. Naast een totaalpakket (print-magazine, website en app) bieden we ook online-only abonnementen aan.

Digitale editie Filosofie Magazine

De edities van Filosofie Magazine zijn digitaal te lezen via deze link (https://digitaal.filosofie.nl/) of via de iOS en Android app. Als abonnee heeft u toegang tot de digitale edities. Bij het inloggen dient uw abonneenummer als gebruikersnaam en uw postcode (aan elkaar) als wachtwoord.

Ik heb mijn editie niet ontvangen

Heeft u de (laatst verschenen) editie van Filosofie Magazine niet ontvangen? Neemt u dan even contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl. Vanuit het buitenland kunt u hetzelfde nummer bellen.

Voor een overzicht van de verschijningsdata van de edities verwijzen we u graag naar deze pagina: www.filosofie.nl/verschijningsdata

Abonnement vernieuwen

Om uw abonnement te vernieuwen neemt u contact op met onze klantenservice +31 (0)24-2027830 of via klantenservice@filosofie.nl.

Abonnement beëindigen

U kunt uw abonnement beëindigen door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via +31 (0)24-2027830 of via klantenservice@filosofie.nl onder vermelding van uw naam, postcode en huisnummer.

Abonnementsnummer

Uw abonnementsnummer staat vermeld op de adresdrager van het magazine dat u in de brievenbus ontvangt. Het zijn de cijfers boven je adres – bekijk hier een voorbeeld.

Het staat ook vermeld in de welkomstmail die u heeft gehad en in onze e-mailnieuwsbrieven.
U kun uw abonneenummer ook opvragen via onze klantenservice: klantenservice@filosofie.nl of +31 (0)24-2027830.

Klachten over uw abonnement

Heeft u een klacht over uw abonnement? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl. Vanuit het buitenland kunt u hetzelfde nummer bellen.

Productbestellingen

Ik heb een los tijdschrift besteld en mijn bestelling niet ontvangen

Neem contact op met de klantenservice van Filosofie magazine via  +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl voor meer informatie. Houd uw bestelnummer bij de hand. Dit vindt u in de orderbevestiging.

Ik heb een boek besteld en mijn bestelling niet ontvangen

Boeken verkopen wij per januari 2021 via onze partner Boekwinkel.online. Voor vragen over uw bestelling neemt u contact op met de klantenservice van Boekwinkel.online op: filosofie@boekwinkel.online

 

Een editie van een tijdschrift nabestellen

Wilt u een losse editie van Filosofie Magazine bestellen? Dit kunt u doen via de webshop. U kunt daar alle voorgaande edities bestellen, mits voorradig.

Is de gewenste editie niet meer leverbaar? Een groot deel van ons archief is ook online beschikbaar via www.filosofie.nl/magazines.
Abonnees hebben onbeperkt toegang tot deze online artikelen.

Kan ik redactionele artikelen los kopen?

Het is niet mogelijk om losse artikelen te kopen. Bij een abonnement op filosofie.nl heeft u toegang tot het volledige digitale archief.

Ik wil een boek bestellen, maar via de site lukt het niet

Onze partner Boekwinkel.online handelt alle boekbestellingen af. Deze bestellingen kunt u doen via www.filosofie.boekwinkel.online Heeft u vragen over het bestellen van boeken, neem dan contact op met de klantenservice van Boekwinkel.online via filosofie@boekwinkel.online.

Ik wil een magazine of e-ticket bestellen, maar via de site lukt het niet

Indien het bestellen van een product via de website niet lukt kunt u de bestelling ook per e-mail versturen naar de klantenservice via klantenservice@filosofie.nl.

Graag verzoeken wij u de onderstaande gegevens mee te sturen:
de gewenste producten (titel en artikelnummer), uw naam, uw relatienummer (indien bekend), het afleveradres, het factuuradres en uw telefoonnummer. U kunt ook telefonisch bestellen (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur): +31 (0)24-2027830

Wilt u een boek of een e-book bestellen?
Neem dan contact op met de klantenservice van Boekwinkel.online via filosofie@boekwinkel.online.

Verzendkosten bestellingen

Als u een magazine bestelt via deze site krijgt u dit doorgaans binnen drie werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland €1,95; Europa €12,50; Buiten Europa €17,50.

Betaalmogelijkheden

Hoe betaal ik via filosofie.nl? 
U kunt via filosofie.nl op de volgende manieren betalen:

  • Paypal
  • Creditcard (Visa en MasterCard)
  • iDeal
  • Bancontact (België)

Klachten over uw productbestelling

Heeft u een klacht over uw productbestelling? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl. Vanuit het buitenland kunt u hetzelfde nummer bellen.

Evenementen en e-tickets

Welke evenementen organiseert Filosofie Magazine?

De geplande evenementen van Filosofie Magazine kunt u bekijken in de Filosofie Magazine shop.

 

Hoe kan ik een e-ticket bestellen voor een evenement?

De tickets voor geplande evenementen van Filosofie Magazine kunt u bestellen in de Filosofie Magazine shop. We bieden reguliere-, abonnee- en studententickets aan.

Ondervindt u problemen met het bestellen van tickets, dan kan het helpen om eerst in te loggen op de inlogpagina of daar (gratis) een account aan te maken, alvorens u de bovenstaande stappen doorloopt.

Blijven de problemen aanhouden, neem dan contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl

Ik heb een e-ticket gekocht, maar kan deze niet terugvinden.

U kunt uw e-ticket(s) terugvinden op uw persoonlijke pagina op: www.filosofie.nl/mijn-account.

Staat uw e-ticket(s) niet tussen uw bestellingen of is deze niet downloadbaar, maar weet u zeker dat u een e-ticket heeft aangeschaft en heeft u daarvan ook een betalingsbevestiging ontvangen, dan kunt u het beste in uw mailbox zoeken op onderwerp of besteldatum. Gekochte tickets worden ook altijd naar uw opgegeven e-mailadres verstuurd.

Blijven de problemen aanhouden, neem dan contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl

Ik heb een e-ticket gekocht, maar het evenement is verplaatst. Moet ik nog actie ondernemen?

Wanneer een evenement wordt verplaatst, ontvangen tickethouders hierover uitleg per mail met extra informatie. Tickets worden automatisch omgezet. U hoeft daar geen verdere stappen voor te ondernemen. Uw huidige ticket voldoet.

Bent u verhinderd op de nieuwe datum, dan vraagt de organisatie voor de gecommuniceerde datum uit de infomail (dit betreft doorgaans de oorspronkelijke datum van het event) een restitutieverzoek in te dienen via de klantenservice. Deze is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl

Mochten wij voor de gecommuniceerde datum  geen restitutieverzoek hebben ontvangen, dan gaat de organisatie ervan uit dat u akkoord gaat met de omboeking van uw ticket naar de nieuwe datum. Tickets kunnen na deze datum niet meer worden geretourneerd. Indien u alsnog liever afziet van uw ticket, raden we u aan deze aan familie of vrienden of op TicketSwap aan te bieden.

Kan ik een dieetwens doorgeven?

Bezoekt u een evenement waarbij een lunch wordt geserveerd, en dient de organisatie met specifieke dieetwensen rekening te houden? Mail dan naar redactie@filosofie.nl

Doorgaans worden er tijdens collegedagen luxe broodjes met een ruime keuze aan beleg geserveerd. We horen graag op tijd of u vegetarisch of veganistisch eet of dat er rekening gehouden moet worden met gluten-, pinda-, lactose- of andere allergieën en intoleranties.

Betalingen en facturatie

Onjuiste factuur

U kunt bij onjuistheden in uw factuur contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl.

Betalingsherinnering ontvangen

Wellicht hebben de herinnering en betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer de administratie is bijgewerkt. Als er ná die datum is betaald, dan kunt u de herinnering als niet verzonden beschouwen.

Als er echter vóór die verwerkingsdatum is betaald, kunt u contact opnemen met ons via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl.

Factuur dubbel betaald

In principe wordt de dubbele betaling automatisch teruggestort. Als het bedrag minder dan 55 dagen geleden via een automatische incasso van uw rekening is afgeschreven, dan kunt u dit zelf, via uw bank of internetbankieren, storneren (terug laten storten).

Als u hier nog vragen over heeft, kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl.

Herinnering

Indien u een herinnering heeft gekregen van een factuur, maar onduidelijk is welke, neemt u dan contact met ons op via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl.

Betaalmethode wijzigen

Uw betaalmethode kunt u hier wijzigen. Kiest u voor een automatisch incasso, dan bespaart u €2,50 op uw factuur.

Inloggen/persoonlijke pagina

Wat kan ik met mijn persoonlijke pagina?

Als abonnee van Filosofie Magazine of Filosofie Online kunt u profiteren van allerlei extra’s. Op uw persoonlijke pagina activeert u uw account, waarmee u onder andere toegang krijgt tot het volledige archief. Ook ziet u op uw persoonlijke pagina een overzicht van eerder bestelde magazines en e-tickets.

Aan de gegevens op de persoonlijke pagina kunnen geen rechten worden ontleend. De persoonlijke pagina dient slechts als extra service

Wijziging persoonlijke pagina

Vanaf 1 januari is uw persoonlijke pagina gewijzigd. Een deel van de zaken die u eerst zelf regelde, doet onze klantenservice nu voor u. Wilt u bijvoorbeeld uw factuur opvragen, uw abonnement opzeggen of uw gegevens wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl.

Uw e-mailadres wijzigingen kunt u nog wel eenvoudig zelf doen via deze pagina: https://www.filosofie.nl/wijzigen-email

E-mailadres wijzigen (login)

Via deze pagina wijzigt u uw e-mailadres waarmee u toegang heeft tot de artikelen achter de log-in: https://www.filosofie.nl/wijzigen-email

Let op deze wijziging wordt binnen 2 werkdagen door ons gecontroleerd en verwerkt. Na verwerking ontvangt u een bevestiging per mail.

Hoe kan ik mij als abonnee registreren of inloggen?

Tijdens de aankoop van een product of abonnement is er automatisch een account voor u aangemaakt. U kunt hier inloggen met dit account: www.filosofie.nl/mijn-account.

Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat

Dan heeft u in het verleden met dit e-mailadres reeds een account aangemaakt. Wanneer u klikt op de button Log in en vervolgens Wachtwoord vergeten zal er, na het invoeren van het (reeds bestaande) e-mailadres, een link verzonden worden waarmee u het wachtwoord opnieuw kunt instellen. Werkt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u klikt op Wachtwoord vergeten ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail waarmee u opnieuw een wachtwoord kunt instellen. Hiervoor dient u het bij ons bekende e-mailadres in te voeren.

Waar vind ik mijn abonnee- en relatienummer?

Uw abonneenummer staat vermeld op de adresdrager van het magazine dat u in de brievenbus ontvangt. Het zijn de cijfers boven uw adres – bekijk hier een voorbeeld.

Het staat ook in de welkomstmail die u heeft ontvangen bij het ingaan van uw abonnement.

U kunt uw abonneenummer ook opvragen via onze klantenservice: +31 (0)24-2027830 of klantenservice@filosofie.nl onder vermelding van uw naam, postcode en huisnummer. We streven ernaar uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Vragen aan de redactie

Ik wil stage lopen bij Filosofie Magazine

De redactie van Filosofie Magazine zoekt regelmatig stagiairs die gedurende vier maanden fulltime meewerken als redacteur. Je denkt mee over de invulling van het blad, doet ervaring op met interviewen en schrijven en helpt mee met de ontwikkeling van ons digitale platform filosofie.nl. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op via redactie@filosofie.nl.

Hebben jullie op dit moment vacatures?

Onze openstaande vacatures staan hier.

Ik wil reageren op een artikel in filosofie Magazine of Wijsgerig Perspectief

Wij zijn benieuwd naar uw mening! Mail uw op- of aanmerkingen naar redactie@filosofie.nl.

Ik wil reageren op de inhoud of werking van de website

Wij zijn benieuwd naar uw mening! Melden van op- of aanmerkingen kan bij redactie@filosofie.nl.